صنایع دستی تلفیقی فیروزه

معرفی و فروش صنایع دستی تلفیقی

صنایع دستی تلفیقی فیروزه

معرفی و فروش صنایع دستی تلفیقی

قاب آینه فیروزه ایی


( قابل سفارش در اندازه های متفاوت )


برای سفارش رجوع شود به قسمت سفارش کار.


نظرات 5 + ارسال نظر
شمیم ارجمندی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 20:50

سرکار خانم فیروزه احسان همچنان منتظر پاسخ شما هستم
بازم تشکر

شمیم ارجمندی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 19:36

سلام
خسته نباشید
خانم احسان کاراتون بسیار چشم نوازه
من از دیدنشون خیلی لذت بردم
یه خواهش از شما دارم
اگه لطف کنید و آموزششو بزارید تو سایت ممنون میشم
منتظر پاسخ شما هستم
با تشکر از هنر زیباتون

حنیفه جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:46

کارهایتان فوق العاده است . فقط کاش قیمت هارو مینوشید ... موفق باشید.

تزیینات غذا و سالاد پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 21:47 http://ashpazbashi99.blogfa.com/

سلام وب خوبی دارید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم در ضمن با اجازتون لینگ کردم

ساوا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 19:02 http://as-gallery.persianblog.ir/

اون حس خوبه بود که گفتم توی کارات هست ...همون حس خوب باعثه یه لبخند تحسین برانگیز میشه وقتی کاراتو میبینم
برات ارزوی موفقیت هرچه بیشتر میکنم
راستی برا سفره هفت سین هم نمونه کار داری؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.